Bedankt ANWB...
Enkele weken geleden heb ik mijn ANWB-lidmaatschap opgezegd via de gratis opzegservice van Routemobiel Per 1-1-2006 zal ik lid zijn van deze nieuwe helden met hun gereedschapskisten op wielen. Zaterdag ontving ik een brief van de ANWB. Geen bevestiging van mijn opzegging maar een verzoek om de ANWB te bellen. Er zou iets mis zijn met mijn opzegging. Of ik binnen tien dagen de ANWB wilde bellen om e.e.a. alsnog in orde te maken. Doe ik dat niet dan wordt mijn ANWB-lidmaatschap stilzwijgend met een jaar verlengd.
Ze zullen bij de ANWB toch geen poging aan ondernemen om mij te behouden als lid? Het zal toch niet waar zijn!?
Om te weten te komen wat er aan de hand is belde ik zojuist ik het 0800-nummer. Na 10 minuten in de wacht gezeten te hebben krijg ik een mevrouw aan de lijn. Uitzonderlijk vriendelijk zegt ze haar naam en vraagt me wat ze voor me kan betekenen. Na mijn verhaal over het probleem van de opzegging en mijn aanstaande lidmaatschap bij Routemobiel aangehoord te hebben verandert haar houding spoorslags. Niks geen vriendelijkheid van haar kant meer, maar vragen en antwoorden van de ANWB-mevrouw die ronduit chagrijnig en kortaf zijn. Na een minuut is de opzegging definitief een feit. ,,U krijgt nog een schriftelijke bevestiging van ons en uw ANWB-Visacard vervalt ook met uw opzegging", zegt ze nog. Daarna wordt het stil aan de andere kant van de lijn. Luttele seconden later hoor ik alleen nog, tuut, tuut, tuut… De ANWB-mevrouw heeft opgehangen. Ook nog een prettige werkdag! Bedankt ANWB. Voor al die fijne jaren.
Update: Gelijk maar even VISA gebeld. ,,Uw krijgt van ons een nieuwe aanbieding zodra de ANWB uw opzegging aan ons kenbaar heeft gemaakt. Dank U wel, en nog een prettige dag!", zegt een alleraardigste servicedeskmevrouw voor ze ophangt.
» Gratis vakantie als u lid wordt van Route Mobiel
» Route Mobiel
Trefwoorden: opzegbrief voorbeeld wegenwacht opzegservice
Ze zullen bij de ANWB toch geen poging aan ondernemen om mij te behouden als lid? Het zal toch niet waar zijn!?
Om te weten te komen wat er aan de hand is belde ik zojuist ik het 0800-nummer. Na 10 minuten in de wacht gezeten te hebben krijg ik een mevrouw aan de lijn. Uitzonderlijk vriendelijk zegt ze haar naam en vraagt me wat ze voor me kan betekenen. Na mijn verhaal over het probleem van de opzegging en mijn aanstaande lidmaatschap bij Routemobiel aangehoord te hebben verandert haar houding spoorslags. Niks geen vriendelijkheid van haar kant meer, maar vragen en antwoorden van de ANWB-mevrouw die ronduit chagrijnig en kortaf zijn. Na een minuut is de opzegging definitief een feit. ,,U krijgt nog een schriftelijke bevestiging van ons en uw ANWB-Visacard vervalt ook met uw opzegging", zegt ze nog. Daarna wordt het stil aan de andere kant van de lijn. Luttele seconden later hoor ik alleen nog, tuut, tuut, tuut… De ANWB-mevrouw heeft opgehangen. Ook nog een prettige werkdag! Bedankt ANWB. Voor al die fijne jaren.
Update: Gelijk maar even VISA gebeld. ,,Uw krijgt van ons een nieuwe aanbieding zodra de ANWB uw opzegging aan ons kenbaar heeft gemaakt. Dank U wel, en nog een prettige dag!", zegt een alleraardigste servicedeskmevrouw voor ze ophangt.
» Gratis vakantie als u lid wordt van Route Mobiel
» Route Mobiel
Trefwoorden: opzegbrief voorbeeld wegenwacht opzegservice
<< Home