Hans Postelmans Breda © 2005-2008 - singelloop breda 2008 - dwars door dongen - dorpsloop - terheijdenloop - dauwrennen foto's - warandaloop 2007 - Dordrecht by Night - Herfstmarathon - Breda by Night - treinen botsen op hsl-zuidtraject - uitslag examen vaarbewijs 1 vb1 - rampenoefening hsl-zuid
LifeBlogAvonturen met BootsmanPhotoBlog

19 juni 2006

Einde van telefoonterreur..?

U komt 's avonds thuis na een lange en vermoeiende en stressvolle dag hard werken. U neemt de post door of kijkt de krant even in voor u aan tafel schuift voor een heerlijke maaltijd waar u al uren naar uitkijkt. Dan neemt u plaats aan tafel en schept uw eten op. U complimenteert uw vrouw voor het geweldige eten wat u zo meteen met smaak gaat verorberen. U schept uw eerste hap op een vork. Het water loopt u in de mond. U staat op het punt u dagelijkse sores even te vergeten en te genieten van het moment van de dag. U mond gaat open en uw smaakpapillen zijn klaar om u in opperste vervoering te brengen. Op het moment dat u uw vork in uw mond wilt steken gebeurt er iets vreselijks.

DE TELEFOON GAAT!

Vol ongenoegen schreeuwt u alles uit wat Onze Lieve Heer ons verboden heeft. Aan de andere kant van de lijn hoort u een jongeman die u vriendelijk een goedenavond wenst. Op de achtergrond is duidelijk te horen dat er meer van deze jongelui mensen zoals u en ik telefonisch lastig aan het vallen zijn.
Wie herkent dit niet? U toch ook? Sinds vorige week weet ik dat er een oplossing voorhanden is om bovenstaand telefoonterreur tot het verleden te laten behoren.
Lees maar mee...


Blieb blieb, Blieb blieb. ,,G*DVERD*OMME, toch weer niet nu!", roep ik keihard als ik de eerste hap lasange in mijn mond wil steken. Als ik de telefoon opneem hoor ik eerst een hoop geroezemoes op de achtergrond.
,,Ja hoor daar gaan we weer", denk ik hardop.
,,Spreek ik met J.H.Postelmans?", vraagt een inderdaad een jongeman aan de andere kant van de lijn.
,,Neen, die is niet thuis", roep ik bars.
,,Met wie spreek ik dan?", vraagt de jongeman.
,,Met zijn zoon", zeg ik weer.
,,Jaja, u neemt me in de maling hè?", zegt de jongeman.
,,Valt het op?", zeg ik weer.
,,Nogal ja. U wilt dus geen verzekering van Avero?", zegt de jongeman lachend. Wetende dat hij aan mij toch niets zal verkopen.
,,Nee", zeg ik nu ook een beetje vermakelijk.
,,Nou dan heb ik toch een goede tip voor u. En die krijgt u GRATIS!", zegt de jongeman weer.

De jongeman vertelt mij dat als ik NOOIT meer gebeld wil worden onder het avondeten ik er goed aan doe om mijn telefoonnummer af te melden bij de instantie die INFO FILTER heet.

,,Surft u naar www.infofilter.nl en u wordt nooit meer lastig gevallen door lieden die u een verzekering of uw pensioengat willen dichten.", zegt de jongeman letterlijk.

Diezelfde avond meld ik mijn telefoonnummer én huisadres op de website van INFO FILTER af voor toekomstig telefoonterreur. Hopelijk kan ik over vijf weken 's avonds weer rustig eten.






Trefwoorden: callcenter enquete levensloopregeling spim





© 2005-2009 Hans Postelmans