ANWB erkent fout...(epiloog)
Naar aanleiding van een spookfactuur sprak ik eerder deze week met een helpdeskmedewerker van de ANWB. Een eerdere poging mislukte om via e-mail in contact te komen met de ANWB-burelen.
De spookfactuur betrof het partnerlidmaatschap welke ik voor 15 november van dit jaar heb verruild voor een pechonderwegpolis van Route Mobiel.
De helpdeskmedewerker erkende de fout. Volgens haar heeft de spookfactuur en de opzegging elkaar gekruist. ,,Uw ontvangt deze week van ons een brief waarin wij u bevestigen dat u de (spook)factuur als niet verzonden mag beschouwen", zei ze vriendelijk. En zo geschiedde. Het ANWB-(zwart)boek kan dan toch eindelijk dicht...
» Route Mobiel
Trefwoorden: pech onderweg
De spookfactuur betrof het partnerlidmaatschap welke ik voor 15 november van dit jaar heb verruild voor een pechonderwegpolis van Route Mobiel.
De helpdeskmedewerker erkende de fout. Volgens haar heeft de spookfactuur en de opzegging elkaar gekruist. ,,Uw ontvangt deze week van ons een brief waarin wij u bevestigen dat u de (spook)factuur als niet verzonden mag beschouwen", zei ze vriendelijk. En zo geschiedde. Het ANWB-(zwart)boek kan dan toch eindelijk dicht...
» Route Mobiel
Trefwoorden: pech onderweg
<< Home